• ★ gяєєтιиg

     

     

    ღ.Buon Giorno    Good Morning    God Morgon.ღ

    Font Create: Stayland Link
     
    Cool Rose Html Frame Width 800x and Color text number: #2f381e
    Font Create: Rouge Script Link
     

    ★ gяєєтιиg

      

    ★ gяєєтιиg

     Arnusha Html Frame Width 800px 2018 Here PostLink
     

  • Comments

    10
    Friday 14th July 2023 at 10:32

    Hej Jamie !

    Tusen tack för  besök  !

    Vet inte om jag kommit rätt ? Har svårt att hitta din nuvarande blogg.

    Vaknade klockan 6 på morgonen, så det var bara att stiga upp.

    Sol, blå himmel och små vita moln idag. Igår fick vi några kraftiga regnskurar och lite åska. Här börjar gräsmattorna bli gröna och fina igen.

    Jag önskar dig en trevlig fredag och veckoslut !

    Kyssar, Pretulia

      • Friday 14th July 2023 at 10:41

        Hej Pretulia!

        Ja det är rätt här och men jag inte ofta på eklablog för att jag verklig trött på värme

        ihihi!! och kommer isällan här!! Jag meddelar dig när jag skriver på eklablog

        Ingen problem så jag kan skriva och du ser min länk var jag på!!

        Och finns guestbook (gästbok) uppe vid höger och eller skriv gärna chat på shoutbox!!

        Hoppas du förstår mig Kram igen...

    9
    Thursday 25th March 2021 at 01:08

    Bonjour Jamie silver

    Très très beau site et bien jolies création. Bravo.

    Bonne continuation * prenez soin de vous.

    Amicalement

      • Thursday 25th March 2021 at 14:20

        Dear Friend Christ!!

        Thousand Thank you! Have nice weekend!

        Many greeting from me friend!! 

    8
    Sunday 14th March 2021 at 09:08

    stai facendo delle cose strepitose qui

     

      • Sunday 14th March 2021 at 10:15

        Grazie grazie e ma bella assai html frame da Arnusha! Baci ♥ ♥ ♥

    7
    Friday 12nd March 2021 at 20:15

    6
    Friday 12nd March 2021 at 10:03

    sei bravissima trovi sempre cose molto belle brava 

     



    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: